Office Accountmanager (fulltime/40 uur)

Bunzl Foodservice

Where hospitality begins

Wil jij werken bij een jaarlijks groeiend beursgenoteerd bedrijf die al jaren een autoriteit is in onder andere de Foodservice branche? Waar je initiatieven mag nemen en hospitality hoog in het vaandel staat? Dan ga je het bij ons vast heel leuk vinden.

Bunzl Foodservice is onderdeel van een multinational en de grootste non-food leverancier van Nederland voor haar markten. Ons klantenbestand bestaat voornamelijk uit hotelketens, restaurants, cateraars, leisure organisaties en to go horecalocaties. Onze organisatie onderscheidt zich door verwachtingen van klanten te overtreffen, zeer gemotiveerde en toegewijde mensen, strategische partnerships en innovaties in producten en concepten.

Voor de duur van één jaar zoeken wij voor onze Sales Backoffice, bestaande uit 13 collega’s, per direct een:

Office accountmanager (fulltime/40 uur)
Standplaats Almere


Wat mag je vooral gaan doen?
Je bent als Office accountmanager het aanspreekpunt voor de klant op het gebied van klantaanvragen en offertes. Je denkt met de klant mee in oplossingen en biedt waar nodig ondersteuning. Tijdens de uitvoering van je werk monitor je de contractafspraken en bewaak je de interne processen ten behoeve van de klant.

Daarnaast biedt je commerciële ondersteuning aan de (Key) Accountmanagers bij projecten, verkoopactiviteiten en tenderprocessen.

Hoe ga je dit doen?
Je hebt een resultaatgerichte hands-on mentaliteit. Je wacht niet af, maar ziet mogelijkheden om in een dynamische omgeving commerciële resultaten te behalen en klantrelaties te verdiepen. Je werkt zelfstandig, gestructureerd en accuraat. Je weet waar prioriteiten liggen en hebt hierbij oog voor verschillende belangen.

Wij verwachten

  • Minimaal 3 jaar succesvolle commerciële ervaring;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

Je kiest voor Bunzl omdat

  • wij jou een uitdagende functie bieden binnen een open en innovatieve onderneming waar kwaliteit, service, professionaliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan;
  • je ruimte en vrijheid krijgt om jezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien;
  • wij jou een passende beloning geven voor je werkzaamheden.

Dus waar wacht je nog op? Een nieuwe carrière ligt op je te wachten met eindeloze mogelijkheden.

Denk jij dat je het verschil kunt maken voor Bunzl? Grote kans dat wij je dan uitnodigen voor een kennismakingsgesprek. Wij zien je motivatie en CV graag tegemoet via vacatures@bunzl.nl t.a.v. Esther Markman, HR. Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Jorne Broer, Manager Customer Service via 036-5478600.

Dank als je wilt meedenken, maar we stellen acquisitie niet op prijs.