Bunzl Foodservice wint Out of Home Award 2018

21 juni 2018

Bunzl Foodservice is opnieuw verkozen tot de beste leverancier van non-food producten in de categorie non-food binnen het segment Leisure. Samenwerking en innovatie zijn criteria waar wij hoog op hebben gescoord. We denken mee met onze klanten, we inspireren ze met innovaties en spelen in op de veranderingen in de markt op zowel productniveau als conceptniveau.

Out of Home Shops heeft een uitgebreide enquête gehouden onder de groothandels en inkopers binnen de branches fastservice, catering, on the move en leisure. De prestaties van fabrikanten in de categorieën warme dranken, koude dranken, non-food, food, snacks, zoetwaren en tabak zijn onder de loep genomen. De waardering komt terug aan de hand van rapportcijfers. De belangrijkste criteria voor de nominaties waren omzet, redendement, meedenken, innovaties en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Bunzl Foodservice is door de jury verkozen tot dé winnaar van de Out of Home Awards 2018 binnen het Leisure segment. De quote vanuit de jury luidt als volgt: ‘’De samenwerking met deze leverancier is goed. We worden vaak gevoed met innovatieve ideeën. Het is een fijne partner die altijd met ons meedenkt en zijn afspraken nakomt. Een terechte winnaar binnen de categorie’’.

Tijdens de Out of Home Awards staat de relatie tussen de fabrikanten, leveranciers en groothandels centraal. Het doel is om de leden uit de verschillende kanalen met elkaar te verbinden door kennis te delen en te vergaren.

Wij zijn trots op de waardering en erkenning van onze partners!